Читаются после вечерни.
Якоже пред началом коегождо молитвословия полагаем три поклона, глаголюще:
Бо́же, ми́лостив бу́ди мне, гре́шному. (Поклон.)
Созда́вый мя, Го́споди, поми́луй мя. (Поклон.)
Без числа́ согреши́х, Го́споди, поми́луй и прости́ мя, гре́шнаго. (Поклон.)
Посем молитва пред трапезой:
Ядя́т убо́зии, и насы́тятся, и восхва́лят Го́спода взыска́ющии Его́, жива́ бу́дут сердца́ их в век ве́ка.
Сла́ва, и ны́не: Го́споди, поми́луй, трижды. Благослови́. И благословляет священник трапезу:
Христе́ Бо́же, благослови́ я́стие и питие́ рабо́м Твои́м, я́ко свят еси́ всегда́, ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в.
И мы: Ами́нь.
По ядении же, Сла́ва, и ны́не:
Бысть чре́во Твое́ свята́я трапе́за, иму́щая небе́снаго Хле́ба, Христа́ Бо́га на́шего, от Него́же всяк яды́й не умира́ет, я́коже рече́ всех, Богороди́тельнице, Пита́тель.
Таже: Возвесели́л ны еси́, Го́споди, в творе́ниих Твои́х, и в де́лех руку́ Твое́ю возра́дуемся. Зна́менася на нас свет лица́ Твоего́, Го́споди, дал еси весе́лие в се́рдце мое́м, от плода́ пшени́цы, вина́ и еле́а своего́ умно́жишася. В ми́ре вку́пе усну́ и почи́ю, я́ко Ты, Го́споди, еди́наго на упова́нии всели́л мя еси́.
Посем глаголем: Досто́йно есть я́ко вои́стинну блажи́ти Тя, Богоро́дицу, / Присноблаже́нную и Пренепоро́чную и Ма́терь Бо́га на́шего. / Честне́йшую Херуви́м и сла́внейшую без сравне́ния Серафи́м, / без истле́ния Бо́га Сло́ва ро́ждшую,/ су́щую Богоро́дицу Тя велича́ем.
Сла́ва, и ны́не: Го́споди, поми́луй, трижды. Благослови́. Священник:
С на́ми Бог, Свое́ю благода́тию и человеколю́бием, всегда́, ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в.
И мы: Ами́нь.